installatiekunst, robert, pennekamp, Mac-O-Bert, Mc Donalds, IMac, Apple, experience, betaalbaar, update, goedkoop, gebeurtenis, performance, experiment

Mac-O-Bert

Mac-O-Bert


Een belevenis, je moet het ondergaan en meemaken. Maar ook je eigen inzet en verwachting helpen mee. Het is méér dan een houten beeld, méer dan een performance en méer dan een installatie.

Update 1


Update 1 werd voorzien van een slogan “Choose, pay and take away”. Kiezen, betalen en meenemen. Klaar terwijl u wacht. Voorzien van de achterliggende gedachte over wat men over heeft voor beeldende kunst.

Update 2


Uitgegroeid tot iets dat steeds verandert, verbetert, nooit af is en waarvan steeds weer een update uitkomt.

Zoek het uit


Het heeft iets in zich. Aan u de taak het uit te zoeken.

Update 3


Spannender, sneller, beter, goedkoper, meer voor minder. En toch hogere kwaliteit, duurzaam en mooier.

Verandert het je leven…


Het is en blijft toch maar een kunstwerk. Maar niks is uitgesloten. Wellicht zal er, later in de tijd, in de toekomst, van alles veranderen. En wordt de Mac-O-bert onmisbaar in ieders leven.

Ooit klaar of af?

Een van de uitdagingen is dat hij nooit af zal zijn. Altijd anders en steeds verder in ontwikkeling. Experiment is noodzakelijk. Steeds zal er weer wat veranderen. Destructie, opbouw en verbetering.

Voor de KunstRAI


U kan hem gezien hebben Open ateliers Oost, in de van Gendthallen in Amsterdam bij Open Oost, daarna bij de KunstRAI 2014, in Huis Hellemans te Antwerpen en in het atelier tegenover het Scheepvaartmuseum.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblr

Een gedachte over “Mac-O-Bert”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.